Bibebaba napjai

Ezt a blogot kislányomnak írom, ha nagy lesz, láthassa, milyen volt a gyermekkora, születése, legyen sok sok emléke.

Friss topikok

Linkblog

Jutkáék

2009.10.31. 19:32 - Kriszti2011

Itt voltak ma Jutkáék, Julcsi és Bius egész jól eljátszottak. Bius nagyon sokat fejlődött, már teljesen stabilan jár. Kapott egy babaházat, legót már szét tud szedni, és ritkán-2 elemet össze is illeszt.

A bölcsit élvezi, játszik a gyerekekkel. Egyre inkább jól érzi magát, és eszik is. Éjjel még mindig kb 2 felkelés van 150 gramm tápi kiséretében, de már megszoktam.

Most nemrég aludt el, énekeltem neki, ahogy feküdt az ágyon, fogta a kezem.Imádja a babapudingot. Leginkább a kekszest és a vaniliást. Tegnap este Raj főzött, húslevest, és sülthúst (karaj)krumplipürével.Tényleg, el is kéne tennem a hűtöbe.

Eladtam a Chicco babakocsit, és vettem egy piros esernyőre csukhatót.

Ja, múlt héten voltunk Zircen. és Cellbe. Anikóék úgy tűnik megveszik a Gárdonyt.

Zircen a Hotel Szarvaskúton voltunk. Van ott egy szép forrás.

Voltam a kangoon helloween partyn, ami jó volt. Egy héten 2-szer járok kangoo-ra.Nagyon jó a közérzetem tőle. Azóta szinte egy csepp alkoholt sem iszom-na nem mintha eddig alkesz lettem volna, és egy szál cigi se. Valahogy nem is kívánom, meg félek hogy nem bírnám.

Voltam ok 29-30 egy tök jó konferencián. A Gegely Gy előadás nagyon tetszett.

Most amugy 64/65 kg vagyok, mikor hogy. A célom, a 63...

 Berendeztem a nappalit Biuska játszónak, hogy legyen játéktere.Úgyis mindig ott vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://bibebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr331489466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása