Bibebaba napjai

Ezt a blogot kislányomnak írom, ha nagy lesz, láthassa, milyen volt a gyermekkora, születése, legyen sok sok emléke.

Friss topikok

Linkblog

palócföldi túra, Biuska már 18 hónapos lassan

2010.02.22. 13:40 - Kriszti2011

Péntek du (febr 19)már pakoltunk is, és 4 körül indultunk avatarba. Avatar egy kissé szocreál hotel, de kis szódával hm hm..Mátrában, www.hotelavar.hu
inkább a kiránduláson volt a hangsuly. szomnaton elmentünk a palóc baba múzeumba, du meg Gyöngyösre a természetrajzi muzeumba, mert esett az eső.
Aztán inkább  vasárnap tudtunk vonulgatni.Kékestetőn voltunk.
Én végig palóc levest ettem, azt imádom..
A baba muzeumba egy helyi néni mesélt nekünk érdekességeket.. állitolag 1944 ig hordták a népviseletet.az is ki volt állitva.
E hét nekem nagyon huzós, mert csüt le kell mennem Szolnokra, az egy egész napos buli, sze van a Feris megbesz, du 3, 11-12-ig meg magánozok, utána csase kliensek.
kedd meg du testületis beszámoló...
szóval ezek vannak.
 pénteket meg ki kell vennem szabiba, mert a bébisintér szólt hogy hivatalos ügyet intéz.

Most Bianka-le is kopogom, 2 hete nem beteg, nincs az az ijesztő sipolo kilégzése.Ettől azért beparáztam.

Előtte kb 4 szer volt beteg, amikor antgibiotikum kúrát kapott, ebből 3 szor aktilt, egyszer Zinatot. PÉs ebből 2 bronchitis volt, amit én tüdőgyuszkónak hittem, olyan zakatolós volt a légzés.A bölcsiből holnap kiiratom, a bébiszitt5er Judit, már most van 4. hete, és szerintem bevált. Szeptembertől meg menne állami bölcsibe. Talán addigra felerősödik.(?)

Most amugy 9.5 kg a súlya, és 92-es ruhákat hordunk kb. A jó vastag garbóját asszem a palóc étterembe hagytuk vasárnap.hmmmmja

Újra kéne kezdenem a kngoot, mert rám fog jönni kiló. Merg szeretnék szemöldök sminktetkót, és műszempillát ragasztatni itt a kozminál.
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bibebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr451780789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása